Liebster award. Poznajmy się bliżej...


Jakiś czas temu otrzymałam nominację od Agnieszki do zabawy blogowej LBA, długo zabierałam się aby odpowiedzieć na kilka pytań i już miałam  tego nie robić ale otrzymałam ciekawą propozycję na wpis gościnny u Klaudii,  która na swoim blogArs poema- sztuka pisania prowadzi cykl artykułów "Ludzie sztuki w blogosferze".
Postanowiłam połączyć te dwie sprawy i pozwolić Wam poznać mnie nieco bliżej. Jeżeli jesteście ciekawi co mnie inspiruję? Bez jakich przydasi nie potrafię pracować? Jak wygląda moja pracownia? Jakie były moje początki z malarstwem i czego najbardziej się boję jako artysta to zapraszam...



Pytania od Agnieszki:

1. Skąd się wziął pomysł na stworzenie bloga? 


Blog na Na Skrzydłach Anioła początkowo miał pełnić funkcję mojego portfolio, w którym prezentowała bym prace malarskie, z czasem jednak postanowiłam rozszerzyć to moje pisanie o tuturiale oraz diy. Mam nadzieję, że te mini kursy są czytelne i zrozumiałe dla każdego oraz że staną się pomocne dla osób które zaczynają przygodę z akwarelą. 

2. Jak wygląda twoja pracownia?


Nie posiadam pracowni z prawdziwego zdarzenia ale o takiej marze, może w przyszłości :) Najczęściej za pracownię służy mi dużym pokoju, oraz stojący tam stół. Bardzo lubię malować na świeżym powietrzu, ale to tylko jak pogoda pozwoli:) 



3. Co motywuję Cię do działania?  


Zadowoleni klienci, świadomość że pracę które wykonuję zarówno malarskie jak i ozdoby podobają się ludziom. Jest to dla mnie największa motywacja do dalszej pracy. 

4. Jaka była pierwsza technika, rękodzielnicza, której się nauczyłaś? 


Haft  richelie, do tej pory przechowuję moje pierwsze wyhaftowane serwetki :))  Później poznałam decoupage, szydełko,  a teraz uczę się szyć na maszynie. 

5. W jakim wieku zaczęłaś przygodę z rękodziełem? 


W szkole podstawowej mama uczyła mnie haftu, a babcia robienia na drutach. Druty mnie jednak nie wciągnęły za bardzo, chociaż zrobiłam sobie szalik na zimę. 

6Czy masz kogoś kto jest dla ciebie inspiracją od kogo czerpiesz wiedzę rękodzielniczą? 

Mama i babcia, jedna nauczyła mnie haftować druga posługiwać się drutami i szydełkiem. Natomiast obecnie w dziedzinie rękodzieła bardzo inspirującymi mnie osobami są:  Kikalite oraz Emily. Ich szydełkowe pracę zachwycają pod każdym względem, zajrzyjcie koniecznie na ich profile oraz strony. 

Jeżeli chodzi o malarstwo to o moich mistrzach możecie poczytać w zakładce mistrzowie akwareli, do czego gorąco zachęcam :)) 

7. Gdzie najlepiej Ci się tworzy, jakie są warunki Twojej pracy (wolisz ciszę, spokój czy wręcz przeciwnie)? 

Różnie, to zależy od nastroju i "weny", czasami wolę ciszę i spokój a czasami wręcz przeciwnie lubię pracować przy głośnej muzyce, głównie klasycznej.

8. Ulubione przydasie to ...

Płyn maskującyAQUAS BRUSH, szpachelka do malowania farbami olejnymi.  

9. Rzecz, którą stworzyłaś i z której jesteś najbardziej dumna to...


Cykl prac "Siedlce nasze miasto..." wykonane w ramach stypendium artystycznego  prezydenta miasta Siedlce. Prace te możecie obejrzeć w zakładce Projekt oraz Nasze miasto.  

10. Co w prowadzeniu bloga sprawi Ci największą przyjemność? 

Kontakt z czytelnikami:) Przygotowywanie kolejnych postów, choć nie są one zbyt częste i regularne.  


11. Którą technikę rękodzielniczą najbardziej cenisz, która technika podoba Ci się najbardziej? 

Malarstwo akwarelowe uwielbiam i to chyba jest mój numer jeden, chociaż nie wiem czy malarstwo można zaliczyć to do rękodzieła:)) Ale jest to czynność artystyczna, która sprawia mi najwięcej przyjemności i frajdy, zaraz po akwareli są oleje a później  szydełkowanie...



Nie zapomnijcie zajrzeć do Klaudii, gdzie w artykule Ludzie sztuki w blogosferze odpowiadam m.in. na takie pytania:




Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :) 
Pozdrawiam 
Anka

 

Etykiety: , , ,