Niezbędnik akwarelisty...

Autumn inspirations...





Jesień to dla mnie jedna z bardziej malowniczych pór roku. Nieustannie inspiruję cudownymi kolorami...


Nie wiem jak to się dzieję ale ostatnio wszystkie moje pracę powstają w cyklach. Tak było z Dziewczynami szamana oraz z Summer. W trakcie powstawania pierwszej pracy mam pomysł już na trzy kolejne... 
Tak oto powstał cyk "Autumn" inspirowany jesiennymi kolorami...



"...", akwarela 300 x 420 mm, 2015 r.


"...", akwarela 300 x 420 mm, 2015 r.


"...", akwarela 300 x 420 mm, 2015 r.


"...", akwarela 300 x 420 mm, 2015 r.

Jak pewnie zauważyliście prace nie mają tytułów, jakoś nie mogłam wymyślić nic sensownego a więc proszę Was teraz o pomoc...
Szukam ciekawych tytułów do powyższych prac. Macie jakiś pomysł? Piszcie śmiało:) Liczę na Waszą kreatywność:) 



Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na Wasze propozycję :))
A.


16 komentarzy:

  1. Wow! prześliczne portreciki " pani jesieni". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jesień, z pędzlem w dłoni i paletą barw przecudnych, krok po kroku maluje nam świat..." A Ty namalowałaś Ją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super:) jesień jest najładniejsza jeżeli chodzi o barwy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak kolor jesienne są bardzo inspirujące, szkoda tylko że kolorowe liście tak szybko opadają.

      Usuń
  4. Oh , naprawdę przepiękna akwarela. Ja kiedyś też coś tam próbowałam, ale jest to niesłychanie trudna technika- tym bardziej zachwycam się nad tymi portretami! Przecudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tyle miłych słów:)) Akwarela nie należy do najprostszej techniki ale prawie wszystko da się wyćwiczyć :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Cudowne Panie :) Gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace, masz talent! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, podziwiam. Pierwszą dziewczynę nazwałaby Wrzosieńka, drugą Jesienne bogactwo, trzecią Jarzębinka, a czwartą..........hmmm, może Jesienna zaduma?.........tak sobie tylko pofantazjowałam..........Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo ciekawe propozycję, może wykorzystam. Jesienna zaduma... to mi się podoba. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękne !!! Jak anioły nieziemskie !!! Zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ piękne porównanie :) Dziękuję :)

      Usuń

Copyright © 2014 Na skrzydłach anioła , Blogger