Niezbędnik akwarelisty...

Dziewczyny szamana...



.... czyli o indiańskich inspiracjach 



Witajcie :) 
Te osoby co śledzą mnie na Instagram wiedzą, że ostatnio sporo w mojej twórczości motywów indiańskich: pióra, pióropusze, łapacze snów... 
A więc dzisiaj bez zbędnych słów, zaprasza do obejrzenia "Dziewczyn szamana..." portretów inspirowanych kulturą rdzennych mieszkańców Ameryki Południowej.


  "Tuhino - kropla rosy", akwarela 30 x 40 cm, 2015 r. 


 "Amishi - delikatność", akwarela 30 x 40 cm, 2015 r.


"Abhilasha - pragnienie", akwarela 30 x 40 cm, 2015 r.


Lubicie indiańskie motywy? Mnie ostatnio bardzo inspirują :) 
 Pozdrawiam 
A. 



28 komentarzy:

  1. Klimatyczne prace...instagram Twój ,muszę koniecznie nawiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się "Abhilasha - pragnienie", a łapacz snów bardzo chciałabym sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne. Bardzo ładne kolory, no i ten klimat...!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za delikatnością czuć w tej postaci subtelność i właśnie tą delikatność, pięknie oddałaś to barwą ułożeniem postaci brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te delikatne pociągnięcia pędzlem. Uwielbiam ogladać takie prace. Twoje są cudowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :)))

      Usuń
  6. Piękne :) Takie delikatne i niepowtarzalne

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie urzekła Amishi, choć dwie pozostałe równie piękne. Delikatne i niepowtarzalne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Staram się aby każda moja praca była jedyna w swoim rodzaju:)
      Również pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Wow! cudne prace takie ...delikatne, bajkowe,
    Gratuluję talentu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie indiańskie motywy! Twoje akwarele są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś wspaniałego :) Mnie też od jakiegoś czasu ciągnie w stronę takich klimatów, więc patrzę i się zachwycam... a zaraz lecę na instagram :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bardzo piękne, uwielbiam i akwarele i indiańskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wręcz uwielbiam indiańskie motywy! Łapacz snów już w domu mam, ale chciałabym namalować sobie coś w indiańskim stylu na bluzce... Pomysł na pewno będzie wymagał spędzenia sporej ilości czasu z pędzlami przy farbach, ale mam nadzieję że go w końcu wcielę w życie. :)
    Dwie pierwsze prace - "Tuhino" i "Amishi" - najbardziej przypadły mi do gustu, są bardzo klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Pomysł z koszulką super powodzenia:)

      Usuń
  13. Uwielbiam akwarele <3 ale w twoim wydaniu wyglądają obłędnie. Z chęcią zaobserwuje na insta, żeby "cieszyć oko" twoimi pracami :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się bardzo:) Zapraszam jak najczęściej i dziękuję za komplement:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na skrzydłach anioła , Blogger