Niezbędnik akwarelisty...

36 komentarzy:

  1. Uwielbiam patrzeć na Twoje portrety :-)
    Ps. Żabka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato we włosach uroczych kobiet jest fantastyczne. Pięknie namalowane obrazy. Może kiedyś pokuszę się i zrobię takie twarze w quillingu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę że to świetny pomysł i na pewno wyjdą cudnie ja wszystkie Twoje pracę:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ania i Izabela mnie zachwyciły, choć wszystkie portreciki piękne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)) Również pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Izabela skradła moje serce! chętnie udekorowałabym mieszkanie takimi portretami:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabela, moja wodna Nimfa:)) Cieszę się że tak Ci się spodobała:)
      Zapraszam, maluję również na zamówienia :)
      Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  5. bardzo słowiańskie :) wyglądają cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowiańskie dziewczyny są najpiękniejsze ;) i dlatego uwielbiam je malować. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Przepiękne! Tak bardzo realistyczne, a jednak ulotne i wręcz metafizyczne :D
    Cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w portretach nigdy nie udaję mi się namalować idealnego realnego odzwierciedlenia portretowanej osoby. Nie wiem jak bym się starała i tak muszę coś tam dodać od siebie. To jest silniejsze od damnie, taka moja kropka nad "i". Mam nadzieję, że wychodzi to portretom na plus. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Akwarele to najwdzięczniejsze farby pod słońcem. Takie delikatne i letnie. Kiedy patrzę na Twoje prace, żałuję że poddałem się zaledwie po kilku lekcjach rysunku. Do tego co widzę nigdy bym nie doszedł, ale dramatu też udało by mi się uniknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje akwarela jest bardzo wdzięczną ale i kapryśną techniką, wymaga sporo pracy i cierpliwości. Za to daje mnóstwo satysfakcji. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Akwarela taka wdzięczna, panny w wiankach jeszcze bardziej a naj,naj, żaba..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uwierzysz, ale żabka sprawiała najwięcej problemów :)

      Usuń
  9. Kwiatowo - wodne nimfy ;)) Piękno modelek cudownie uchwycone :)) a mnie najbardziej podoba się Natka :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie piękne! :) Zawsze jak do Ciebie zaglądam, to nie nadążam z zachwytami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim za tyle ciepłych i miłych słów pod adresem moich prac:))) Dajecie mi mnóstwo motywacji :) Pozdrawiam wszystkich gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, urzekające, przypominają mi troszkę portrety dziewczynek Danuty Muszyńskiej, które uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej... dziękuję, portrety Pani Danuty są przepiękne :)

      Usuń
  13. Jej, jak ja Ci zazdroszczę! I talentu i lekkości w tym wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lekkości dopiero się uczę ciągle mam wrażenie, że zbyt mocno kombinuję z tymi plamami :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2014 Na skrzydłach anioła , Blogger