Niezbędnik akwarelisty...

Tapety na pulpit-styczeń 2016



Witam wszystkich w Nowym Roku. Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i życzenia noworoczne. Mam nadzieję, że to będzie bardzo udany rok dla nas wszystkich:) Z małym poślizgiem, ale bardzo serdecznie zapraszam Was po małą niespodziankę... 


Nie wiem, czy robicie postanowienia noworoczne? Ja z reguły nie robię, bo bardzo szybko tracę do nich zapał. W tym roku postawiłam jednak sobie jeden cel. Chciałabym wprowadzić w czyn kilka pomysłów dotyczących mojego bloga: 
  1. Comiesięczne darmowe tapety na pulpit do pobrania.
  2. Cykliczne wpisy dotyczące różnych technik malarskich i rękodzielniczych.
  3. Ciekawe pomysły na własnoręcznie wykonane dekorację do domu....
Więcej nie zdradzę... nowe pomysły cały czas powstają w mojej głowie, mam tylko nadzieję, że starczy mi czasu na ich realizację. 

Dzisiaj dla wszystkich miłośników mojej twórczości a w szczególności akwarelowych malowideł, przygotowałam tapetę na pulpit komputera, którą możecie pobrać. Tapeta jest w dwóch wersjach, utrzymana nieco w karnawałowym nastroju. Wystarczy kliknąć w link pod zdjęciem, które otworzy się w nowym oknie i zapisać u siebie na dysku. 



Do pobrania Tapeta na pulpit


Do pobrania Tapeta na pulpit


Dajcie, proszę znać czy pomysł z tapetami Wam się podoba? I jakie macie swoje postanowienia noworoczne?

Pozdrawiam 
Anka

16 komentarzy:

  1. chce chcę na każdy miesiąc uwielbiam takie tapety z kalendarzem. A jeszcze jak z Twoją twórczością - to już miodek na sercu. Dziękuję zawładnęłam i już mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podobają, częstuj się na zdrowie:))

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Tapeta styczniowa jest śliczna:) Biorę! Dzięki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Również pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Nowa, noworoczna, portretowa odsłona :-) Świetny pomysł z tapetami! Wszystkiego dobrego, planowanego i nieplanowanego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Czasami trzeba coś pozmieniać:) Zapewne pojawi się jeszcze kilka zmian, ale tak powolutku,jak wszystko dopracuję.

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za Twoje projekty. Przecudne tapety. Już nie mogę się doczekać kolejnych. Będę tu jeszcze zaglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowita ! piękna i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tapeta jest przepiękna, a tak w ogóle to świetny pomysł :)
    Trzymam kciuki za wszystkie blogowe (i nie tylko) plany :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki nie mam ich aż tak dużo ale postaram się wszystkie powolutku realizować:)

      Usuń
  7. Świetny pomysł. Tapeta bardzo mi się podoba, i już chciałam skraść na pulpit, ale trochę głupio mi się zrobiło...........bo przecież mogę sobie też coś takiego zrobić, a nie ściągać od kogoś.........hehehe. Podchwyciłam jednak pomysł, ale oczywiście tylko dla siebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę że pomysł z tapetami wypalił i że się podobają, miałam sporę co do nich obawy. Tym bardziej jestem szczęśliwa, że dostałam taki miły odzew.... A tapetą proszę się częstować bez skrępowania, to dla mnie wielka radość że moja praca została doceniona:)) Pozdrawiam bardzo gorąco:)

      Usuń
  8. Jej, to czekam, zwłaszcza na te posty dotyczące różnych technik:) Piękna ta tapeta. Ja nic oprócz odchudzania (he, he) nie postanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne pomysły...czekam na techniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Pięknie tu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Bardzo się cieszę, że do mnie trafiłaś:)

      Usuń

Copyright © 2014 Na skrzydłach anioła , Blogger