Niezbędnik akwarelisty...

Mistrzowie akwareli Ilya Ibryaev.






ILYA IBRYAEV MISTRZ W SWOJEJ TECHNICE...

W twórczości ILYA IBRYAEV zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jest coś mistycznego, wręcz magicznego w jego akwarelach... Nie można oderwać od nich oczu...




Ilya Ibryaev


Ilya Ibryaev - In St. Isaac's Cathedral - (St. Petersburg) - watercolor (53х24) cm




Źródło zdjęcie tutaj

Więcej o twórczości tego artysty możecie przeczytać na:

Na koniec kilka filmików, zachęcam do obejrzenia. Pokazują w jakim skupieniu i z jaką precyzją powstają te cudne akwarele. 


 


Prawda, że cudowne prace?


Pozdrawiam Was gorąco 
A.






O moich innych mistrzach akwareli możecie poczytać w tych postach:


***Źródło zdjęć oraz cytat tutaj oraz tutaj.

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie klimaty na obrazach. Są piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, są przepiękne:)))
      Marzy mi się aby dojść do takiego mistrzostwa w posługiwaniu się tą techniką...
      Lata pracy przede mną...

      Usuń
  2. Nie jestem fanką malarstwa, ale wiesz co? Podobają mi się te obrazy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały :)

      Usuń
  3. No ładne obrazy, chociaż nie jestem fanką sztuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne! Dziękuję Anno, że podrzucasz u siebie takie perły i mogę je podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Pokazuję tych artystów, których pracę mnie osobiście zachwycają.

      Usuń

Copyright © 2014 Na skrzydłach anioła , Blogger