Niezbędnik akwarelisty...

Mistrzowie akwareli...

 Gallery - fabiocembranelli

Wiosna w pełni.  Co jest najpiękniejsze w tej porze roku? Różnorodność barw, kształtów i zapachów kwiatów. Co roku zachwycam się tym z jaką łatwością i szybkością przyroda budzi się do życia i dostarcza nam tylu estetycznych przeżyć.  Zapraszam wszystkich miłośników pięknych kwiatów i nie tylko, na drugą odsłona moich inspiracji malarskich. 


Przedstawiam Wam mojego mistrza akwarelowych kwiatów. Swoboda i szybkość z jaką ten artysta maluje ciągle mnie zachwyca.

Fabio Cembranelli, absolwent architektury w Sao Paulo, pracuje w trzech technikach : akwareli, oleju i akrylach. Jego akwarelowe kwiaty są znane na całym świecie. Magia internetu:) 

Fabio Cembranelli


Fabio Cembranelli

flors


 Gallery - fabiocembranelli. www.fabiocembranelli.com

Universo da Aquarela 2011, painting by artist Fabio Cembranelli

Love Love Love this

Gallery - fabiocembranelli

Źródło zdjęć: tutaj.


Więcej o twórczości tego artysty możecie przeczytać na:


 




Na koniec filmik, zapraszam do obejrzenia:) 

 


Pozdrawiam Was bardzo wiosennie i zmykam malować kwiatki ;)
A.

10 komentarzy:

  1. Piękne. To właśnie za tą lekkość uwielbiam akwarele. Daje tyle możliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam sposób malowania tego artysty. Ta lekkość i delikatność kwiatów niezmiennie mnie zachwyca:))

      Usuń
  2. Niesamowite! Weszłam na jego stronę i wsiąkłam :))) Mistrzostwo świata! Te akwarele są takie lekkie, pełne światła, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trafiłam na jego kanał na Yuo Tube też wsiąkłam na długo, obejrzałam wszystkie filmiki po kilka razy i ciągle tam wracam:)

      Usuń
  3. wydaje się, że tylko chwycić za pędzel i już... atu niestety nie da się tak...to nie jest takie proste

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj przepiękne to malowanie, aż chciałoby się samemu spróbować.......... Pozdrawiam i dziękuję za takie cudowności. do ogladania

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnam wrócić do malowania.... :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo inspirujące prace. Lekkie, a jednocześnie "treściwe". Akwarela to technika której nie opanowałam, więc tym bardziej ją doceniam. Ja jestem wierna moim akrylom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak inspirują mnie ogromnie:) Takiej lekkości malowania chciałabym się nauczyć:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na skrzydłach anioła , Blogger