Niezbędnik akwarelisty...

Lilak...

Lilak  to jeden z moich ulubionych krzewów. To też bardzo wdzięczny model do malowania :) Dwie swobodne akwarelki do których pozowały mi kwiaty lilaka możecie zobaczyć w tym  poście:  Bouquet of lilacs- watercolor... 
 Dzisiaj prezentuję odrobinę więcej skupienia i detalu :)


"Lilak...", akwarela 21x30 cm, 2015 r.

Niestety kwiaty bzu już dawno przekwitły, ale poszalałam troszkę z aparatem więc inspiracji mam mnóstwo i myślę, że to nie ostatnia akwarelka li lakowa...

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa jakie zostawiacie :))) 
Pozdrawiam 
A.

32 komentarze:

  1. Cudny :) Oglądając Twoje prace zaczynam na powrót pałać miłością do akwareli, chociaż mi nie idą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Trzeba próbować, z czasem zaczyna wychodzić:)) Przynajmniej u mnie tak było ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Uwielbiam bzy, Twoje podziwiam bo pięknie je namalowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja również je uwielbiam, szkoda że tak szybko przekwitają:)

      Usuń
  3. Piękna akwarelka, delikatna i subtelna
    a zapach bzu i jaśminu to zapachy mojego dzieciństwa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również, dlatego tak kocham te kwiaty:)))

      Usuń
  4. Przepięknie, takie delikatne , wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna akwarelka z piękną kolorystyką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak patrzę na tą akwarelkę to czuję zapach bzu... ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem, piękna, bardzo subtelna akwarelka
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna akwarela. Uchwyciłaś tylko kilka płateczków, a wiadomo, że chodzi o kwiat bzu. Delikatnie, subtelnie, naprawdę bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca, można się rozmarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja nienawidziłam używać akwareli. Zawsze prace wychodziły mdłe i rozmazane. A u Ciebie tyle ekspresji, kontrastów! Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna akwarela:) Podziwiam talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny lilak , jesteś zdolna artystka.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeje prześliczne takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie klimaty. Cudne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na skrzydłach anioła , Blogger