Niezbędnik akwarelisty...

Bouquet of lilacs- watercolor...



"Bukiet bzów", akwarela 21 x 30 cm, 2015 r.

Lilak pospolity, ten krzew liściasty z rodziny oliwkowatych, co roku w okresie kwitnienia zachwyca nie tylko ogrodników. Kolor, zapach tych drobnych kwiatuszków inspiruje malarzy, fotografów, rękodzielników a także kucharzy:)  



"Lilak", akwarela,  21 x 30 cm, 2015 r.

Nie mogłam pozostać obojętna wobec uroku tych cudownych kwiatów. I tak oto powstało kilka akwarelek. Dzisiaj prezentuję dwa bukiety pachnące bzem :) 

Pozdrawiam 
A.

19 komentarzy:

  1. Cudo! Przepiekne akwarele, nie moge sie na nie napatrzec!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz, cudowny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Również pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ja jak Kasia Krzyżyk - patrzę i patrzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozgościłam się znowu na twoim blogu i przejrzałam wiele postów. Cudowne malowanie!!!!!!!!!! Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgaszczaj się jak najczęściej, zapraszam:))

      Usuń
  5. Cudnie rozchlapałaś te kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Uwielbiam chlapać ;)

      Usuń
  6. Piękna praca. Sama próbowałam..........ale sporo pracy jeszcze przede mną, żeby tak umieć, więc tym bardziej podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wystarczy lekko zmrużyć oczy i... piękny bukiet pachnących bzów jawi się przede mną. Cu-do-wne odczucia. Podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj ! Masz niesamowity talent w wyrażaniu i uwidacznianiu piękna. Bukiet bzu jest naprawdę cudny !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To bardzo miłe co napisałaś. Cieszę się że bukiecik się podoba:)
      To dla mnie ważne bo te kwiatki przysporzyły mi w przeszłości nie mało kłopotów:)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)))

      Usuń

Copyright © 2014 Na skrzydłach anioła , Blogger