Tapeta na pulpit- czerwiec 2018


Czerwcowe  dzień dobry. Kolejny miesiąc za nami...
Miałam mały dylemat co dla Was zmalować na czerwcową tapetę. Przyroda zwariowała i urządziła nam przepiękne lato tej wiosny. Wszystkie kwiaty momentalnie zakwitły, a ja nie mogłam się zdecydować jakim motywem przywitać ten piękny miesiąc. Za dużo pomysłów...



Dla mnie czerwiec kojarzy się głównie z truskawkami, lodami i początkiem lata. Jednym z pomysłów na tapetę były lody, drugim kwiaty piwonii, bo tak przecudnie teraz kwitną i pachną.
W końcu poprosiłam Was w małej ankiecie na Instagramie o pomoc i bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi. W głosowaniu wygrały piwonie. 



Oto jest czerwcowa, pachnąca piwoniami tapeta na pulpit. Kto się dzisiaj częstuję?


Aby pobrać tapetę, wystarczy kliknąć zdjęciem, które otworzy się w nowym oknie i zapisać u siebie na dysku.


Dajcie, proszę znać, jak się Wam podoba czerwcowa, niezwykle pachnąca tapeta? Będzie mi bardzo miło, jak pokażecie mi Wasze monitory z najnowszą tapetą. 
  


Pozdrawiam 

Anna

Etykiety: ,