Tapeta na pulpit- listopad 2017


Niech ktoś mi powie, gdzie się podział październik? 
Październik był dla mnie jednym z bardziej chorowitych miesięcy w tym roku. Mam jednak nadzieję, że wyczerpałam już limit wszystkich tegorocznych infekcji. Na pocieszenie zmalowałam dla Was bardzo kolorową, listopadową tapetę z niekwestionowaną królową jesiennych warzyw... 






Ostatnio dynia stała się, jednym z moich ulubionych warzyw. Jest pyszna, zdrowa i ma tak bardzo optymistyczny kolor. Dlatego postanowiłam, że tematem przewodnim listopadowej tapety stanie się to pyszne jesienne warzywko. Lubicie dynie? Jeżeli tak, to śmiało częstujcie się najnowszą tapetą. 


Aby pobrać tapetę, wystarczy kliknąć zdjęciem, które otworzy się w nowym oknie i zapisać u siebie na dysku.


A jak Wam mijają te jesienne miesiące?
Dajcie, znać jak się Wam podoba listopadowa tapeta? 






Pozdrawiam jesiennie
Anka

Etykiety: , ,