Niezbędnik akwarelisty...

Portret


Portret, akwarela 300 x 400 mm, 2015r.

Witajcie, bardzo się cieszę że do mnie zaglądacie :) Zapewne już zauważyliście z tych moich dość nieregularnych wpisów, że bardzo lubię malować portrety a w szczególność portrety pięknych kobiet. Jakoś tak się złożyło że to głównie kobiety zamawiają u mnie tego typu pracę :)   Z czego bardzo się cieszę... 

Powyższa praca powstała na specjalne zamówienie właśnie takiej pięknej kobiety.  Magda przesłała mi swoje zdjęcia z zapytaniem czy nie namalowała bym dla niej portretu z córeczką. Powyżej możecie obejrzeć efekty moich poczynań:) Jestem z niego bardzo zadowolona :) Portrecik wyszedł bardzo delikatny, pastelowy nieco romantyczny.


Ostatnio dostałam kilka meli z zapytaniem czy maluję portrety na zamówienie, ze zdjęcia? Tak maluję:) Jeżeli macie ochotę abym dla Was lub dla Waszych bliskich wykonała tego typu portret proszę o kontakt, na pewno coś wspólnie zmalujemy:) 


Pozdrawiam gorąco
Anka    
 


14 komentarzy:

  1. Piękny portrecik, bardzo delikatny. Popełniłam kilka portretów olejami (oj, łatwo nie było), a potem pastelami..........akwarelą na razie bym się nie odważyła, więc tym bardziej podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam całkiem sporo portretów na sumieniu, ale te akwarelowe zdecydowanie lepiej mi się maluję:) Dziękuję za odwiedziny, również pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Piękny i realistyczny, a jednocześnie taki romantyczny i delikatny:) Wspaniały! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Ta delikatność bardzo mi się w nim podoba. Dziękuję za odwiedziny i tyle miłych słów :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Niesamowicie ulotny portrecik, akwarela idealnie tu pasuje. Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Troszkę się nad nim napracowałam aby uzyskać taki efekt :))

      Usuń
  4. Przepięknie malujesz. Gdyby nie brak funduszy też bym się do Ciebie zgłosiła z zapytaniem o taki portret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, zapraszam w każdej chwili :))

      Usuń
  5. Zazdroszczę takiej władzy nad akwarelami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Władzy absolutnej nad akwarelą jeszcze nie posiadam ale cały czas staram się ją posiąść ;)

      Usuń
  6. Aniu no co ja mogę powiedzieć portret wspaniały. Wszystkie twoje obrazy które widziałam są niesamowite. Może kiedyś przybędę na twoją wystawę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Na razie żadna wystawa się nie szykuję... ale może kiedyś, zobaczymy:))

      Usuń
  7. Tak, zwiewny i niezwykle subtelny :-) Piękny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na skrzydłach anioła , Blogger