Niezbędnik akwarelisty...

Pracownia pod chmurką...



Witajcie :) Cieszę się że jesteście i zaglądacie:)


Ostatnie kilka tygodni, to był bardzo pracowity dla mnie okres. Kursowałam między pracą, domem rodziców, gdzie dzieciaki spędzały wakacje, oraz naszym mieszkaniem. Mimo to znalazłam troszkę czasu na malowanie. Głównie w pracowni pod chmurką... Rzadko wychodzę w plener, przeważnie wszystkie moje prace powstają w domu, ale postanowiłam skorzystać z uroków lata. Zapraszam do mojej pracowni pod chmurką...













Pozdrawiam Was gorąco :)
A.

9 komentarzy:

  1. Pięknie w tej Twojej pracowni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć pracowni! Ja jak maluję, mogę się jedynie odwrócić w stronę okna...
    Dałabyś radę robić dobrze oświetlone zdjęcia swoich prac? Jest strasznie zacieniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcie jest utrzymane w klimacie jaki mi towarzyszył podczas malowania. Ta gra światła i cienia wpływała na mnie inspirująco. Praca jest jeszcze nieskończona dlatego nie zamieściłam lepszej fotki, ale już niedługo się pojawi, a więc zapraszam:)

      Usuń
  3. Jejku jak tu pięknie! Podziwiam! :) uwielbiam takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich skromnych progach :) Dziękuję za miłe słowa:) Również pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Pracownia wypełniona natchnieniem a obrazy jak zwykle szalenie ujmujące zakamarki mej duszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale się wzruszyłam:)))) Cieszę się niezmiernie, że moja twórczość, aż tak Cię porusza:))) Pozdrawiam i dziękuję za tak ciepłe słowa:)))

      Usuń
  5. piękna pracownia a twoje obrazy.... Cuda! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na skrzydłach anioła , Blogger