Niezbędnik akwarelisty...

W pomarańczach ....



Taki mały przerywnik między rozlewaniem plam akwarelowych...


Brzmi zagadkowo, ale chodzi tylko o to aby uszczęśliwić dwie małe dziewczynki:)



Koleżanka z pracy poprosiła mnie o wykonanie dwóch małych poduch, które miały ocieplić pokoik jej córeczek. Jako kolor przewodni wybrała pomarańcz. Troszkę obawiałam się tego koloru. Bo jak to, wszędzie panuję moda na styl skandynawski, minimalizm w dokładkach i kolorach, a tu poduchy w kolorze pomarańczowym i to do pokoju małych dziewczynek? 



Moje obawy okazały się chyba nie słuszne, bo w całości poduchy prezentują się całkiem sympatyczne :) Jak sądzicie? 
Małe właścicielki zadowolone a to najważniejsze :) 


Pozdrawiam 
A.



                                                                    

20 komentarzy:

  1. POMARAŃCZ - mój ukochany ostatnio co widać u mnie w pokoju
    Wyszły pięknie - no wręcz malarsko

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwadraciki babuni zawsze się sprawdzą. Bardzo ładne poduszeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kwadraciki babuni, robi się je łatwo, szybko i przyjemnie;)
      Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Piękne. Nie dziwię się, że właścicielki zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pomarańcz i szafir to najmodniejsze kolory w tym sezonie wiosna-lato! (oprócz białego i czarnego oczywiście, które są zawsze modne ;) )
    Te zestawienie z tym miętowym.... fajnie wygląda. Przesłodkie te poduchy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj... to chyba nie jestem na bieżąco w trendach sezonowych....;)
    Muszę się poprawić...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne poduszki - podoba mi się kolorystyka i wykonanie:) Dziewczynki na pewno są zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ,tylko się do nich przytulać,dziewczynki na pewno zachwycone.Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) mama twierdzi, że małe właścicielki zadowolone z poduch, to pewnie tak jest:)))
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Cudowne poduszki, kolor i wykonanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Zdecydowanie zazdroszczę talentu, szalenie mi się podobają:) Pozdrawiam radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam:)))

      Usuń
  10. Cudne, energetyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentują i baaardzo mi się podobają (chociaż za pomarańczem nie przepadam) :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na skrzydłach anioła , Blogger