Religijne malowanie...



"Najświętsze serce Pana Jezusa", olej na tekturze 30x40 cm, 2014 r.

Pozostając w duchu świątecznym chciałabym Wam pokazać kilka moich religijnych obrazów. Co prawda rzadko ostatnio takowe maluję, a te pokazane poniżej pochodzą z 2014 r, ale lobię tematy religijne w malarstwie.



Obraz w oprawie pas-partu, szkło, rama wymiar 43x45 cm.


"Najświętsze serce NMP", olej na tekturze 30x40 cm, 2014 r.

Obrazu nie zdążyłam sfotografować w ramię, gdyż został zaraz po oprawie podarowany w prezencje imieninowym. Oprawiony był identycznie jak obraz "Najświętsze serce Jezusa", oraz "Matka Boska Karmiąca"


"Matka Boska Karmiąca", olej na tekturze 30x40 cm, 2014 r.


Obraz w oprawie pas-partu, szkło, rama wymiar 43x45 cm.


Ciężko idzie mi fotografowanie już oprawianych prac zwłaszcza tych za szkłem, a więc wybaczcie mi te małe niedociągnięcia. Muszę poprosić o jakąś fachową pomoc w tej kwestii:)

Wszystkie obrazy zainspirowane były małymi religijnymi obrazkami, takimi jak ksiądz zostawia dzieciom w czasie wizyt duszpasterskich. Znacie je na pewno wszystkie:)

Jeszcze taka mała ciekawostka wszystkie powyższe prace zostały namalowane na zagruntowanej tekturze palcami, bez użycia pędzli czy mojej ulubionej szpachli.

Obrazy religijne maluje głównie na zamówienie. Doskonale sprawdzają się jako prezenty z różnych okazji. Oczywiście dla osób wierzących:)

Sama kilka podarowałam znajomym z okazji ślubu, imienin, przeprowadzki do wymarzonych czterech kątów.


Jak się Wam podobają?


DZIĘKUJĘ
 za odwiedziny oraz wszystkie ciepłe słowa jakie zostawiacie  :) 



Pozdrawiam 
A.


Etykiety: , , , ,