Niezbędnik akwarelisty...

LINKOWE PARTY...

Witam...
Od wczorajszego dnia buzia nie przestaje mi się cieszyć,
a to za sprawo wyróżnienia jakie otrzymałam od Diany w zabawie 





DZIĘKUJĘ :)))))


 Nie spodziewałam się tak pozytywnego i miłego odbioru moich prac :)
jestem szczęśliwa że tyle ciekawych i utalentowanych osób 
odwiedziło mój mały zakątek i pozostawiło po sobie ślad.  
To bardzo motywuje do dalszej pracy. 

Pomysł z linkowym party jest świetny.
 Naprawdę odwiedziłam dużo ciekawych i inspirujących blogów,
 o różnej tematyce, 
do których będę zaglądać regularnie. 

"Na skrzydłach Anioła" to młodziutki blog, 
w kwietniu obchodzi urodziny, 
tym bardziej cieszę się, że przypadł Wam do gust.


Jeszcze raz dziękuję i zapraszam :)



Pozdrawiam
A.





7 komentarzy:

  1. Twój blog zasługuje na jak największą aktywność ludzi na nim! Nie rozumiem, czemu tak nie jest :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dla tego, że do niedawna sama byłam mało aktywna :(
      Ale to się zmienia i mam nadzieje że coraz więcej osób będzie mnie odwiedzać.

      Usuń
  2. :-) gratulacje:-) Jak się ma taki talent, to trzeba się nim dzielić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Staram się, staram ;)

      Usuń
  3. Wspaniala! Uwielbiam takie starocie. I przepiekny malunek na wieczku. Pozdrawiam z party u Diany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię akwarele za te właśnie rozmycia i subtelności. Twoje portrety jednak zmieniają moje pojęcie na temat możliwości tego narzędzia. Są zachwycające! Z przyjemnością będę je nadal podziwiać, a i jak będę miała więcej czasu to skorzystam z Twoich tutoriali. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) To bardzo miłe co napisałaś :)
      Zapraszam jak najczęściej:)
      Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2014 Na skrzydłach anioła , Blogger